Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

η κολλητή του τοίχου


Το ξέρω που είσαι μακριά
γι` αυτό είσαι εδώ
και φταίω εγώ που δε σ` αφήνω να κοιμηθείς
αλλιώς πώς προ ολίγου μου περιέγραφες
με ακρίβεια γυμνού οφθαλμού το μαύρο μου τραπέζι
και πώς διπλώνουνε τα πόδια 

σε σταυροπόδι μάλλον ανεπιτυχές
που εξασφαλίζει λέει 

το κύκλωμα της αυτοπροστασίας

θα σου γνωρίσω μιαν επιβεβαιωμένη ερώτηση
κι έχω κι άλλες πολλές
μη μην κοιμάσαι
τα δίψηφα τα τρίψηφα τα δα τα κρυ
αδειάζουν υπερφόρτιση
ναι ή ου;
μα για ποιαν ισορροπία;
η πολυθρόνα που κάθομαι είναι φτηνή μα βολική
τα αριστερά τα δεξιά όταν σε απελπισία με γέρνουν
με κρατάει σταθερά στα μπράτσα της
μειώνοντας την πιθανότητα 

ξανατραυματισμού του τραύματος

για την πλάτη ας μη μιλάμε
ξέρει αυτή καλά από παλιά η κολλητή του τοίχου
για το μπρούμυτα
για το μπρούμυτα πες μου
πρoοέβλεψε καμιά εργονομία τις συνέπειες;